TKODaily - Wanita Islam Kini
   Login
:: Menu Utama  ::  Hantar Artikel  ::  Akaun Anda  ::  Forums  ::
kOtAk SeMbANg

Only registered users can shout. Please login or create an account.
mENu uTAmA
· Home
· Album
· Beritahu Kawan
· FAQ
· Forum
· Komen
· Masej Peribadi
· Members_List
· Muat Turun
· Pencarian
· PHPNuke Editor
· Statistik
10 tOp MinGGu iNi
There isn't content right now for this block.
10 tOp bULaN iNi
There isn't content right now for this block.
kERamAiAN OnLiNE
Welcome, Tetamu
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: zulzin
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 95

People Online:
Visitors: 30
Members: 0
Total: 30
pERkiRaAN oNLiNe
We received

1868892
page views since
1 Feb 2011

Jumlah Hits
· Hari Ini

1252

· Semalam

1214


Purata Hits
· Sejam

62

· Sehari

1,023

· Sebulan

31,148

· Setahun

373,778


Server Masa Server
· Masa

17:03:45

· Tarikh

25 Jul 2014

· Zon

+0800

PeRKIraAN UniQuE

Statistik awam melalui portal percuma :-

WanitaKini.com: Personaliti

Search on This Topic:   
[ Go to Home | Select a New Topic ]

Perangai Perempuan Yang Buat Lelaki Gila Bayang
Personaliti
PANDAI JAGA PENAMPILAN

Pandai jaga penampilan ni termasuklah jugak dalam kategori pandai jaga diri dan macam mana korang menunjukkan kepada orang ramai perangai korang ye. Pastikan yang penampilan korang tu ada ciri-ciri perempuan dan bukannya ciri-ciri kaum bertelur. Sebelum pergi kerja ataupun pergi kelas, mekap dan pakai cantik-cantik dan lepas tu jaga adap tu. Tak cantiklah kalau muka dah lawa, pakai baju lawa-lawa, sekali terpekik terlolong. Nak nampak gojes kena nampak cool.


Posted by Nabila on Sunday, September 08 @ 20:21:12 MYT (4942 reads)
Seterusnya.. | 4096 bytes more | comments? | Score: 5)

Isteri Ustaz Don Disahkan Hamil
Personaliti

Oleh izyan

Diberitakan yang penyampai program tv terkenal, Ustaz Don Daniyal bakal bergelar ayah tidak lama lagi. Difahamkan memetik portal SinarHarian, isterinya, Husna kini berbadan dua yakni hamil.

Namun Ustaz Don enggan mendedahkan berapa usia kandungan anak sulungnya itu setelah mendirikan rumahtangga sejak 23 Ogos tahun yang lalu.

Gambar di sebelah adalah hiasan ketika berada untuk suatu majlis Aqiqah.

Kini saya sedang menanti kelahiran anak sulung, pada saya sepanjang pengalaman perubahan kehidupan ini, rupa-rupanya menjadi ketua keluarga adalah susah. Bukan senang kerana itu di sini saya ingin melahirkan perasaan kagum kepada semua ayah-ayah di luar sana yang berjaya membentuk keluarga mereka.



Posted by Nabila on Saturday, August 24 @ 19:38:46 MYT (1215 reads)
Seterusnya.. | 1245 bytes more | comments? | Score: 0)

Gambar Perkahwinan Ustaz Zaharudin Dan Isteri Kedua
Personaliti
Oleh BulanPurnama

Gambar Perkahwinan Ustaz Zaharuddin UZAR Dengan Isteri Kedua
- Tahniah diucapkan kepada Ustaz Zaharuddin atau lebih dikenali sebagai Uzar yang telah selamat bernikah buat kali kedua baru-baru ini. Untuk pengetahuan anda, Ustaz Zaharuddin merupakan seorang penceramah agama terkenal dengan ruangan blog beliau zaharuddin.net




Posted by Nabila on Saturday, August 24 @ 19:13:30 MYT (2119 reads)
Seterusnya.. | 2319 bytes more | comments? | Score: 0)

Meningkatkan Perhubungan Dengan Rakan Sebaya Secara Realiti
Personaliti
Oleh Anizyn

Pada zaman ini, ramai pelajar yang kurang kemahiran tentang cara untuk membina hubungan dan merapatkan diri dengan rakan sebaya mereka. Mereka terlalu memberi fokus kepada akademik sehingga terlupa dengan orang lain yang ada dalam persekitaran mereka.

Apabila berada di hadapan skrin komputer, mereka terlupa tentang rakan-rakan atau keluarga mereka. Akhirnya pelajar ini akan menjadi nerd, jenis ulat buku yang tiada kemahiran berinteraksi dengan orang lain seterusnya menjadi kera sumbang yang akan mengundang masalah semasa mereka meningkat dewasa kelak.

Minggu ini, anda akan diberikan tip bagaimana untuk meningkatkan perhubungan dengan rakan sebaya anda.


Posted by Nabila on Sunday, July 28 @ 20:20:11 MYT (571 reads)
Seterusnya.. | 4081 bytes more | comments? | Score: 0)

2 Peristiwa Menarik, Loo Jo Yee Pilih Islam
Personaliti
Oleh Melayukini



MUNGKIN ada di antara anda di sini sudah mengenali dengan nama ini, namun jika sebaliknya ada satu kisah yang menarik dikongsikan oleh gadis ini. 

Pertama kali admin melihat beliau secara dekat apabila menghadiri sebuah majlis yang diadakan di bangunan SUK Selangor tahun lalu. Sempat mendengar kisah beliau secara langsung dan ia cukup memberikan kita satu inspirasi diri. Jom ikuti kisah beliau di bawah ini.


Posted by Nabila on Monday, July 22 @ 05:38:24 MYT (2816 reads)
Seterusnya.. | 4612 bytes more | comments? | Score: 0)

Subhanallah! Apabila Pemotong Kayu Diberi Hidayah Allah
Personaliti
Oleh Amekaw

Hidayah itu milik Allah, dan Allah boleh memberi hidayah kepada yang dikehendakiNya. Untuk artikel kali ini, kami berbesar hati untuk berkongsi satu kisah tentang seorang lelaki yang dahulunya bernama Joseph yang telah memeluk agama Islam. Kerjanya bukan di bandar, tetapi di dalam hutan mencari kayu dijadikan bahan binaan. Bukan sekadar itu sahaja, dirinya juga terpaksa meredah hutan belantara bagi mendapatkan kayu yang sesuai. Bagaimana lelaki ini masuk Islam, ikuti kisah benar di bawah ini.

Pembinaan masjid di Kampung Padang akan bermula. Keputusan telah dibuat, kami akan membina masjid bermodalkan  tulang empat kerat, secara bergotong royong. Material utamanya adalah kayu yang akan ditebang dan dibelah sendiri dari hutan-hutan sekitar Sepulut.

Tenaga kerja untuk proses menyediakan kayu mula dibentuk, terbahagi kepada empat kumpulan. Setiap kumpulan tiga atau empat orang pemotong kayu. Jelas, kami kekurangan tenaga. Saudara baru yang Islam yang mampu memotong kayu tidak ramai.



Posted by Nabila on Tuesday, July 16 @ 22:02:01 MYT (1714 reads)
Seterusnya.. | 7651 bytes more | comments? | Score: 0)

Andai Lelaki Tahu
Personaliti
Oleh SUperVain


Andai lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan jatuh cinta,lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.

Andai lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah, tetapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah mencintai lelaki itu.

Andai lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan marah, memang dia tidak mampu mengawal perasaannya tapi percayalah, itu maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu. Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh. Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang, semakin pula banyak sesuatu yang terjadi.



Posted by Nabila on Sunday, July 14 @ 06:53:58 MYT (1070 reads)
Seterusnya.. | 4975 bytes more | comments? | Score: 0)

Rezeki Eja melimpah selepas berhijab
Personaliti
Oleh Kosmo



SELEPAS mengambil keputusan untuk berhijab sejak beberapa bulan lepas, aktres Eja atau nama sebenarnya Siti Shahrizah memberitahu, dia kini sedang melalui satu fasa kehidupan yang cukup tenang dan bahagia.

Mengakui juga selepas berhijab ia bukan tanda aras hidupnya telah sempurna, Eja yang ditemui sewaktu mengikuti rombongan Anugerah Skrin 2011 & 2012 ke Korea Selatan baru-baru ini mengatakan dia kini dalam proses memperbaiki kelemahan dirinya.

"Alhamdulillah, secara perlahan-lahan Tuhan memberi saya petunjuk sehingga akhirnya saya berhijab.


Posted by Nabila on Saturday, June 15 @ 13:37:02 MYT (865 reads)
Seterusnya.. | 4139 bytes more | comments? | Score: 0)

Makin Ramai Artis Kini Bertudung, Terbaru Fizi
Personaliti

Aktres yang juga ibu tunggal jelita, Fiza Halim, 32, mendapat hidayah Allah menerusi mimpi tiga minggu lalu dan terus berazam mengubah cara hidupnya dengan mendekatkan diri kepada Allah.

Menurut Fiza, seorang mekap artis, Kak Oyah memberitahunya, solat tahajud dapat selesaikan masalah hidup.

Bila Fiza mula melakukannya pada jam 3 pagi hingga ke solat Subuh, jiwanya berasa tenang dan terus jadi seronok melakukan setiap hari serta amalkan puasa sunat.

Bahkan bila masuk saja solat fardu lima waktu, dia akan tunaikan segera tanpa melambatkan tanggungjawab itu seperti masa lalu.


Posted by Nabila on Saturday, June 15 @ 13:19:09 MYT (1306 reads)
Seterusnya.. | 2263 bytes more | comments? | Score: 0)

Lagi Pelakon Drama TV Berhijrah, Pakai Tudung & Menuju Sempurna
Personaliti
Oleh IH

SELEPAS mengambil keputusan untuk berhijab sepenuhnya, Eja berasa dirinya lebih tenang.

"SAYA baru sahaja pulang dari mengerjakan ibadah umrah lima hari yang lalu. Alhamdulillah, pemergian saya ke Mekah kali ini telah membuka pintu hati saya untuk bertudung." 

Kata Siti Shahrizah Saifuddin atau Eja, pelakon yang mula dikenali menerusi drama bersiri Ejen 88 dan 44 kini sudah tampil dengan imej baharu.

"Tujuan saya ke sana adalah menjalani penggambaran drama bersiri RTM berjudul Balqis yang akan ditayangkan pada bulan Ramadan ini. Pada masa yang sama, saya berkesempatan mengerjakan umrah bersama suami dan anak," ujarnya memulakan bicara.


Posted by AnisahOmar on Sunday, May 19 @ 04:56:15 MYT (3233 reads)
Seterusnya.. | 5097 bytes more | comments? | Score: 0)

PoLL sELiDik
TKOdaily (pink) jadi Wanitakini.com. Setuju tak?

Sangat Setuju
Setuju
Tak ada apa pun
Tak
Entahlah ikut awaklah..



Results
Polls

Votes: 72
Comments: 0
LOg MaSUk
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
rADio iKiM


Jika tak nak dengan klik butang "STOP"

Jika tak on secara auto, bermakna browser anda ada masalah dengan plug-in. Sila semak mediaplayer, vlc, realplayer atau lain-lain dipasang dengan betul.
bERitA TeRKinI
·MH17: Kawal lokasi nahas elak bukti dicemari dalam proses pengadilan
·Azraai Khor letak jawatan jurulatih T-Team
·Man U silap jual jersi terbaharu separuh harga
·Kualiti udara di seluruh negara baik setakat 1 tengah hari
·Sarung tangan `Save Gaza': Azizulhasni mungkin akan disiasat
·Abdul Hadi sokong Abdul Khalid kekal sebagai MB Selangor
·Australia akan hantar 100 anggota polis, tentera tambahan ke Ukraine
·Kimanis Power mulakan operasi blok kedua Loji Tenaga Kimanis
·Raja Muda Perlis harap kerajaan pertimbang bina lapangan terbang
·Pihak pengurusan TransAsia Airways mohon maaf pesawat terhempas

read more...
BEriTA dUNiA
·Kem pelarian pula sasaran Israel
·Nahas TransAsia: Ribut punca nahas pesawat
·Umpan pelacur untuk pengadil
·Prabowo cabar keputusan pilihan raya
·Pakar buang 232 gigi remaja

read more...
wEb NAsyiD

Laman-laman nasyid terpilih yang aktif.

 Amar
 Firdaus
 Hijjaz Records (HRSB)
 Inteam
 Jalinan Ukhuwah
 Kerabat Devotees
 R-iF
 Rabbani
 Raihan
 Sahabat Amal
 UNIC Records

LaMAn rUjUkAN

Laman-laman yang berkaitan dengan isu laman ini;

 Muslimdaily
 iMotivasi
 Islam itu Indah
 Pengisian Diri
 Tips Kehidupan
 iluvIslam
 Tahu, Faham & Amal
 Peribadi Rasulullah
 Aqustatic
 Kurung Pahang
 Al-Hulaimi
 Pondok Hearty
 Rediesh
 Wanita & Komputer
 Wanita Muslimah
 Mengandung.com
 abatasa2
 Zaharudin A.Rahman
 Badar-SAMBBST
 HaruBiru
 Rashia Wanita Hebat
 AyatCinta
 Dunia Penyair
 Cikgu Dahlia
 SiLampuNeon
 Abu Anas Madani
 Rahsia Wanita
 Koleksi Cinta

 Pakar Sakit Puan
 Anizyn
 Dechacare
 Azzariyat.com
 SeniHias
 AKanMati
 Tentang Cinta
 AjaibBenar
 HotMedia
 Berita-Harian-Online
 Sihat Selalu
 Bicara Tumbuhan
 Love Stitch
 BlogSerius
 OpenMInda
 Pena Kusisip
 MummyNemo
 ResipiRahsiaKu
 SebuahKehidupan
 King Of The East
KawanGeek
 It's My Story
 Kemuh
 Hadiah Ulang Tahun
 MalaysiaTopBlogger
 Nuraiman
 DekoRumah
 KomunitiMuslimat
 Blog Misteri
 Forum Paramedik
 TradingLiving
Aku Islam
B'jue Corner
SayaChefKecil
Genta-Rasa
CeritaCintaSedih
Ening Collection

Laman-laman diatas adalah usaha individu dan ada juga salinan daripada blog/laman lain. - wm

rANkiNg aLEXa

Catatan ranking berdasarkan laman Alexa portal terpilih.

26/7/2013
 turun  naik  kekal

MK 
MI 
HD 
TKO 
DD  
SO  
MR
WK
OU
   
TR 
CC
WU

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

15
65
62
228
3,218
1,743
14,151
25,561
27,145
7,907
11,663
28,497

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

* Ranking ini untuk Malaysia.

WaRgA kERjA

WeBMAaSTEr
Nabila Atiqah
- nabila.atiqah
- TempayanRetak

pEMb. wEBmAsTeR I
Kide Fatin
- kide.fatin
- Picture2U

PEmb. wEbMASteR II
Anisah Omar
- anisah88.omar
PENAFIAN:
WanitaKini tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan
oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini dan  juga tidak bertanggungjawab
dengan apa-apa penulisan dalam laman ini.
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.

You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

themes design by Tempayan Retak